JAK NAKUPOVAT
Jak nakupovat

Výběr zboží

Zboží, které si chcete objednat, vložíte do virtuálního nákupního košíku kliknutím na ikonku "KOUPIT". Pokud požadujete více kusů, vložte počet do kolonky "MNOŽSTVÍ". V pravo nahoře v sekci "NÁKUPNÍ KOŠÍK" uvidíte název a celkovou sumu za zboží, které jste přidali do nákupního košíku.

Nákupní košík

Po kliknutí na "STAV NÁKUPU (KOŠÍK)" v pravém horním rohu se Vám zobrazí podrobnosti o ceně a vybraných produktech. U nich je opět možno aktualizovat počet kusů, popř. je z košíku odstranit.
Pro další krok k dokončení objednávky kliknětě na položku "ZAPLATIT".

Zadání osobních kontaktních údajů

V této části je nutné vyplnit veškeré údaje do jednotlivých políček (povinné údaje jsou označeny hvězdičkou), a to z důvodu pozdější fakturace. Pokud nějaké údaje nezadáváte, ponechte příslušné části prázdné. Přečtěte si obchodní podmínky, zaškrtněte, že s nimi souhlasíte a pokračujte v potvrzení údajů a výběru způsobu dodání.

Reklamace

V případě nevyhovujícího zboží máte nárok na výměnu za jakýkoliv sortiment z našeho e-shopu či na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů. Za výměnu zboží neúčtujeme manipulační poplatek. Pokud jste si nevybralI adekvátní náhradu za nevhodně koupené zboží, prosím informujte mě elektronickou poštou, kde se dohodneme na vrácení zboží a platby.

V případě uplatnění reklamace není třeba zasílat zboží v originálním balení, avšak je třeba vždy uvést, co je předmětem reklamačního řízení.  Reklamaci se budu snažit maximálně urychlit.